zondag in Nairobi - Reisverslag uit Kileleshwa, Kenia van Eric Vrij - WaarBenJij.nu zondag in Nairobi - Reisverslag uit Kileleshwa, Kenia van Eric Vrij - WaarBenJij.nu

zondag in Nairobi

Blijf op de hoogte en volg Eric

05 Februari 2017 | Kenia, Kileleshwa

Gisterenavond laat aangekomen in hotel Grace House in Nairobi na een prima vlucht. Vanmorgen na ontbijt met de taxibus naar de church. Was echt heel bijzonder om mee te maken. Eerst door de security om de kerk in te komen.... Het was de tweede dienst met veel lofprijzing en ook een preek van ruim 40 minuten over jawel, vervulling met de Heilige Geest uit Handelingen 2. Echt mooi en de mensen zijn allemaal zo puur en hartelijk. Leerpuntje. Daarna naar de MAF compound waar de internationale staf was en ook een Nederlands gezin. Heel gezellig in de tuin een BBQ en veel mensen gesproken. Allemaal zo gedreven en hartelijk om ons te ontvangen. Blij met onze stroopwafels en drop! Kids waren er ook allemaal varierend van 0 tot 17 jaar. Mooie club bij elkaar. Ook nog een briefing over Kenia gehad met Q en A. Interessant!
Terug in hotel. Morgen echt op pad met MAF!

• 05 Februari 2017 - 15:54

Jan-Willem:

Eric, mooi om te lezen! Geniet ervan. Gezegende week!

• 05 Februari 2017 - 18:39

Fam Van De Ruit:

Hoi Eric, wat mooi dat we je kunnen volgen tijdens deze bijzondere reis! Een hele mooie week toegewenst xx Gertjan en Petra en kids

• 05 Februari 2017 - 18:58

Jos:

Leuk te volgen zo Eric. Dat jullie een mooie ervaring mogen hebben met allen die jullie pad zullen kruisen daar in hartje Afrika. Groetjes Jos & Marike

• 05 Februari 2017 - 21:45

Ed En Ellen:

Hoi Eric, ziet er mooi uit op de foto's! Nu de binnenlanden in. Heerlijk he zo'n afrikaanse kerkdienst, direct uit het hart! Een mooie reis met elkaar! En veilige vluchten met de Zegen van boven! Lieve groet van ons, Ed en Ellen en kids

• 05 Februari 2017 - 22:19

Petra Barmentlo:

Ciao Eric, wat leuk om.jullie te volgen op deze bijzondere reis. We wensen.jullie een mooie week toe, Petra en family

• 06 Februari 2017 - 08:50

Ruud En Lies:

Gaaf om zo met je mee te beleven Eric! Dat filmpje wat Nellin doorstuurt van de dienst zag ook mooi uit.
    Vandaag echt op pad met de MAF, we wensen jullie een mooie en goede tijd daar.
    Plezier en zegen vandaag! We kijken uit naar de volgende blog
    Liefs Ruud, Lies en boys.

• 06 Februari 2017 - 13:19

Anneke En Chris Bos:

Bijzondere ervaring. Mooi hoor. Genieten maar.

• 06 Februari 2017 - 18:23

Daan:

Goed bezig eric super de puper succes

Groetjes: Daan